utorok 6. marca 2012

8. marec- Deň žien

Oriflame podaruje 8.marca každej žene obľúbený výrobok- hojivý zázrak. Poradkyne Oriflame oblečené do zelených tričiek sa budú pohybovať po slovenských mestách, ponúkať vám ,,voňavú prácu" a rozdávať hojivý zázrak- tým sa pokúsia prekonať svetový rekord v počte obdarovaných žien na Deň žien. Zoznam miest a kozmetických poradkýň/poradcov nájdete na dolnom odkaze.
Oriflame- Deň žien


Krásny deň Vám praje Sunny Tear


2 komentáre:

  1. zucastnila som sa vasej uzasnej akcie na Medvedzi skoda casu dali mi do ruky papierovy kvietocek a silou mocou nutili do registracie poradkyne neprofesialny pristup ziadny darcek nikdy viac

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý deň,
    mrzí ma, že sa vám neušiel darček. No bohužiaľ, ja nie som Oriflame poradkyňa, na mojej stránke som túto akciu len dala do pozornosti ľuďom. Osobne som v meste nebola, kamarátky mali dobrú skúsenosť. Pravdepodobne sa im darčeky minuli. Je mi ľúto, no nič s tým neurobím. Ale ďakujem za informáciu, aspoň vidno, že niekedy ľudia majú peknú myšlienku,len to nedomyslia. Pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť