piatok 9. marca 2012

Vzorka BB krému od Garnier

BB cream

9 komentárov:

  1. ahoj, chcela som sa spýtať.. vzotky, keď sa posielajú.. poštovné je zadarmo?

    odpovedz mi na michellee.1997@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,pravdaže, poštovné je zadarmo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja by som chcela vzorku zdarma, môžeš ma informovať v maile emmacleorikki@zoznam.sk. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekny vecer. vzorku som objednavala este v marci...mozem ju este vobec cakat?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. www.revolucni-prijem.cz/1C6A10
    Ahoj, chceš si zarobiť z pohodlia svojho domova?
    Stačí ak klikneš na vyššie uvedený link a dozvieš sa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobrý deň chcela by som vyskúšať vzorku zdarma ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý deň.
    Poprosím si vzorku BB krému.
    Ďakujem pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobrý deň poprosila by som vzorku bb cream neutralny

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dobrý deň môžem vás poprosiť o vzorku ďakujem . Mail. alexandrahauerlandova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť